dogfun

Alla inlägg under januari 2013

Av Jennifer Filippa - 24 januari 2013 18:22

Har varit hemma idag oxå...   Inte kul, det finns inget att göra... Håller på förfullt med Iza´s mössa...   Den blir väldigt fin faktisk, får fixa bilder när den är klar!  skypar med Jennifer nu om den STORA hemligheten...

Hundpössar Filippa! <3

     


       

Av Jennifer Filippa - 23 januari 2013 21:47

Jag är stolt! Vi har varit aktiva i ca 3 dagar nu och bara idag har vi haft 15 unika besökare!   

Har varit hemma idag och har på känn att jag blir hemma imorron oxå!   Och alla mina böcker är i skolan... Men  det är tur att jag har så shysta (stav?) kompisar som berättar för mig vad jag missar!   

Just nu jobbar Jennifer och jag med den stora hemligheten....

Hund pössar Filippa! <3            

   Bilderna ovan är hämtade från: www.skarnbro.se <3

            

Av Jennifer Filippa - 23 januari 2013 21:37

Just nu kollar jag på efter lyst och det var om en kvinna som var ute med sina hundar och då kom en man som hotade henne och misshandlade henne och sedan tog han en av dem tre hundarna! Och nu behöver dem hjälp med att hitta mannen och hunden! Vet du något? Kontakta då efterlyst!
Bilderna är tagna från Efterlyst Facebook sida!
Kram Kram from Jennifer!

Av Jennifer Filippa - 23 januari 2013 20:14

Hejsan Svejsan! Jo idag efter skolan åkte jag till centrum och handla en present men sen när jag kom hem så var det så himla kallt att jag inte kunde gå ut med Chappe, till och med han tyckte att det var för kallt.... Men nu sitter jag och skriver lite, (på skrivhemlisen) och om ni kollar på bilden längst ner på inlägget så ser ni vad ni kan hitta på hundkollen! Men glöm inte nu att rösta här på sidan, om vad ni vill ha mer av! ;) Och såfort Filippa har blivit friiisk så ska väl vi ut och fota lite, kanske filma också? :) Och jag bara MÅSTE får hälsa på lilla Iza igen! Och vad tycker ni om våran nya design?! Filippa har fixat den! (men jag gjorde headern!) Men nu ska jag skriva lite mera och göra lite te och kanske kolla lite på tv så vi hörs!
Vovviga kramar ifrån mig och Chappelino! <33

Av Jennifer Filippa - 23 januari 2013 19:38

Hahaha, hittade en rolig bild på fb i dag!    Tyckte den var väldigt rolig...   Hahaha! LOL?!    

Av Jennifer Filippa - 22 januari 2013 21:41

God natt alla! Det blev ingen ridning för mig idag och det blir nog ingen skola imorron heller...   Men för en stund sedan så åt jag chocolate flakes och nu lyssnar jag på "Hästen och hans pojke" av C.S Lewis.


Hund pössar Filippa! <3

     

Av Jennifer Filippa - 22 januari 2013 21:41

God natt alla! Det blev ingen ridning för mig idag och det blir nog ingen skola imorron heller...   Men för en stund sedan så åt jag chocolate flakes och nu lyssnar jag på "Hästen och hans pojke" av C.S Lewis.


Hund pössar Filippa! <3

     

Av Jennifer Filippa - 22 januari 2013 21:21

Hellu! Jennifer hääär! Jo vi har ju haft en liten bloggpaus! Men nu är vi tillbaka! ;) Och vi har ju en liten skriv hemlighet.... :3 Men det får ni inte veta nu, utan när VI vet lite mera om det! :D Men just nu så är det väl så att.. Chapplin mår bra och han älskar kylan, efter som att han har så tjock päls! :) Men jag letar vidare efter nån liten vovve som skulle vilja träna agility med mig! :D Men jag har en plan som kan funka... Men då behövs tid..! :D haha men nu ska jag skriva in lite idéer på datan och gosa ner mig i sängen med, te, bok, tv och dator! :D Detta blev ett väldigt kort inlägg men kom inte på att skriva något speciellt just nu, men vill ni följa min vardag så kolla in på www.allvalove.blogg.se och vill ni veta mer om hundkollens come back så checka in på www.hundkollen.bloggplatsen.se och jag vill meddela att www.hundkollen.n.nu inte är helt klar än så det är ingen idé att ni kollar där! Hihi!
Men nu börjar snart 112 på liv och död sååå....
Pösssiga vovkramar ifrån mig and Chappe! <3333

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 12 år, som älskar hundar!
Jennifer & Filippa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hundsport/tillställning vill du veta mer om?
 Agility
 Utställning
 Rallylydnad
 Lydnad
 Viltspår

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt!

Iza!

Här är min hund!/Filippa

 

Chapplin!

Jag har ingen hund men går ut med Chapplin! /Jennifer

 

Borta..

Chippen låna jag nästan ALLTID innan han blev såld för nån månad sen.. <3 /Jennifer  

 

GästDagBok

Allav!

Mitt älskade marsvin Allva!

 


Ovido - Quiz & Flashcards